Kipas-susah-mati

Google+ Followers

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Monday, November 23, 2009

Monday Blues


Hari ni Isnin. Macam biasa. Isnin yang sangat membosankan. Kena tegur dgn Rudy ( Rudy ni MIS kat cni..).. Rudy pesan jgn sesuka hati guna internet. Elakkan music streaming and video. Maksudnyer.. tak bolehla haku nak buka youtube.. or dramacrazy.net lagi.. or facebook.. or forum.. huhu.. sedey.. da la broadband da kena block.. lg sedey.. cane ni eyh?

Hrm.. tapela.. nak buat camne.. ni bukan company haku yg punyer.. nanti la.. aku bayar bil broadband tu.. tapi aku kena g umah sewa lame nak amik bil dulu.. sat g payah nak bayar.. cane eyh? aku nak g bile? asik bz jer.. tade mase la mau g klang.. huhu.. mtk ex housemate tlg postkn agk2nye boleh x?

Aku bukan tade keje skang ni.. ada.. tp aku malas la.. hari isnin mcm ni terasa lemah je badan.. Nak kate xcukup tido.. tak jugak.. cukup je tido aku mlm td.. hrmm.. teringat lak aku kisah pg td.. nak tergelak ada.. rase tension pn ada..

Alkisahnya bukanla salah sape2.. takkan la aku nk menyalahkan tuan umah aku lak wlupun aku nmpk dia da nk gerak keluar lg membuatkn aku kelam kabut.. aku jugak yg cuai.. tah cane tah leh lupe benda sepenting itu.. mungkin sbb kedudukan topi keledar tu agak tersorok yg memyebabkan aku tak perasan.. (hrm.. mgkin gak..)..

Ataupun pesanan mak aku semalam yg suh aku keluar seawal 6.30 pg, risau2 kot2 ada sumthing happen.. hrm.. mmg mulut masin betulla mak aku tu.. tula kata2 ibu kan satu doa.. lenkali Siti Maziah Saroni.. sila dengar kata2 ibu anda...

Akibatnya.. tak pasal2 aku terpaksa patah balik umah amik helmet. Da la aku da lewat giler.. huhu.. tapela. asalkan aku selamat kn?(walaupun pg td plg laju aku bw motor dlm sejarah.. 100km/j.. tobat tamau bw laju2 lg..)


1 comment:

  1. hai there!

    Please visit us at http://rakbaju.blogspot.com

    Banyak baju yang cantik-cantik and harga yang berpatutan tau. See you there!!

    ReplyDelete

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!