Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Thursday, November 12, 2009

Mulut JAHAT???


oK. Topik hari ni. MULUT JAHAT or BAD MOUTH.. eyh.. tapi bad mouth tu macam mulut bau busuk jerk..Kalau camtu buat MULUT JAHAT jerla.. macam kejam sket.. HAHAHAHA.. (dengan gelak kejam)..






Aku tatawu nape.. sejak akhir-akhir ni.. semenjak aku kerja disatu tempat tu.. dan apabila aku mula bertukar department.. bermulala era MULUT JAHAT aku.. mak aku pernah cakap, persekitaran boleh merubah personaliti seseorang.. tapi aku buat tak reti jer.. sekarang.. kena kat batang hidung sendiri..
Kononnya aku ni dah kuat iman sangatlah.. dah kebal sangatlah.. tapi alih-alih.. bertukar menjadi MULUT JAHAT...

Apa yg aku klasifikasikan (betul ker aku eja ni? confuse lak..) sebagai MULUT JAHAT??

Kalau menurut pahaman aku..(ni bukan ajaran sesat tau..) MULUT JAHAT
membawa maksud orang yang mulutnyer tade insurans.. suka cakap men lepas jerk..
kire cam mulut laserla.. memang kadang-kadang betul apa yang dia cakap..
tapi tak penah pikir perasaan orang lain.. kire suke menyakitkan hati orang la..

Aku sedar sebenarnya dari kecik lagi aku memang ada possibility untuk jadi MULUT JAHAT ni.. tapi aku control la.. kononnya nak jaga imej la.. haha.. tapi last-last.. skang ni tak leh control dah nampaknyer..

Semakin hari aku rasa aku ni bertambah jahat lak.. eyh.. bukan..mulut aku jerk.. Biar MULUT JAHAT.. asal HATI maintain BAIK..

Macammana aku leh jadi MJ ni?? ( ceh.. bukan Michael Jackson erh.. tapi MULUT JAHAT..)

Aku rasa sumernyer bermula ditempat keje lama aku..
Mula-mula aku maintain ok jerk.. tapi start aku tukar department tu la..
Semuanya pun berubah.. semua gara-gara ex-staff aku yg PAALINNG BBAAIKK tuu..
memang baik sangat sampai tak ada seorang leader pun sanggup terima dia.. last-last diorang campak kat department aku..
Mula-mula.. aku ajar dia dengan penuh kasih sayang.. pastu kesabaran..
dah lama-lama.. jadi penuh keberangan!!
Start tu la aku mula maki hamun.. semua benda keluar.. nasib ko la labu..


Start dari situ la aku mula bersifat lebih kejam.. (tapi takde la sampai pukul-pukul tau!!) serang guna mulut jela.. huhu.. kan orang kata lidah yang tajam tu lebih menghiris daripada pedang..

P/S : Sekarang sedang mengawal semula mulut jahat ni supaya tak menjadi semakin jahat!! Mazz!! Fighting!! (Support kat diri sendiri.. huhu..)
http://emo.huhiho.com Si Kecik Mo ni pulak bising je jerit-jerit dari tadi!

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!