Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Wednesday, November 18, 2009

PenAt!!! SanGaT!!!

Hari ni hari Rabu. 18 November 2009.
Suppose aku masuk keje macam biasela.. pukul 7.. tapi disebabkan supervisor aku on holiday + aku ada meeting with GREAT 6 kol 6 nanti, so aku pun gerak kol 8, bersama-sama rumate tersayang aku, Nana..

Sehari suntuk aku berada di opis menyiapkan kerja-kerja yang supervisorku tinggalkan. Pada mulanya aku cuma perlu settlekan PM's report  and NSW forecast, (PM = Project Manager and NSW = New South Wales) tiba-tiba pulak supervisor aku sempat pulak nak email suh aku wat PIR utk ABB & INFIGEN.. aish.. terus aku jadi malas nak wat keje.. (PIR = Post Implemention Review, ABB & INFIGEN pulak one of company in Australia)

Aku juz siapkan PM's report sebab report tu nak kena hantar pada my big boss nun di Aussie sane.. n then aku g lunch (x lunch pun benonye.. beli kueh jer..). Balik dari lunch jer, kononnya nk uat PIR.. tapi tatau kenapa malas betul.. last-last aku pun buka youtube n tengok video super junior.. si K lak dok jelezz ngan aku sbb dia takley tengok.. haha..

Smpaila kol 5 aku duk buka youtube n dramacrazy.net menonton drama Untouchable.. haha.. tak senonoh tol aku ni.. kol 5 jer aku pun chiao la and lepak sat kat library sementara nak tunggu meeting kol 6..

Kol 6 jerk.. terus gerak ke meeting boardroom cyberview untuk meeting dengan GREAT 6. Sebab aku ni S/U.. keje aku mendengar dan menulis.. adakala aku mencelah la.. sbb dorg ni byk sgt idea smpai tatau nk buat mane satu.. smpai aku sndiri pening ape benda la budak2 ni nak buat..

Owh yea.. fyi, kiteorg buat meeting ni untuk project charity..(actually paksa charity - as wewez said..) tu  yang jadi banyak idea tu.. masing-masing banyak sangat idea.. aku pun da naik pening.. sampai berbalah-balah pendapat.. hrmm.. lantak kamu sume la.. asalkan dapat keputusan sepakat cukup ler.. (tp rasenye tak kot.. owh tidak!! aku tamau poll poll n vote vote lagi..)

Da dismiss meeting pun dorang still bincang pasal charity tu lg.. aku ni lak kena tunggu si K.. sebab dia le nk kena menganto aku balik coz nana still kena wat keje kat opis dia.. Lepas maghrib tu, dorang pun ajak g makan.. aku pun ikut jerla.. yela.. ikut driver.. B4 tu amik nana dulu kat opis dia.. pastu kiteorang makan kat The Walk..

Aku yang sedang kelaparan ni berjaya mengabiskan hidangan sebiji burger daging n french fries.. yerla.. lapar giler..
haha.. pastu aku pun ambik keputusan untuk temankan nana wat keje kat opis dier.. yela.. takot-takot sumthing happen.. da la jalan balik umah tu sunyi.. uish.. bahaye anak dara balik sengsorang memalam cam nih!!

tula yang aku tersangkut kat rania nih.. huhu.. sekarang ni da ngantuk+letih.. tak larat da ni.. tp xpe.. demi nana aku gagahi jua.. huhu..

http://emo.huhiho.com Berani betul Si Kecik Mo ni tido sebelum aku!!

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!