Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Tuesday, December 8, 2009

A Christmast Carol and Rasa Thai

Pagi-pagi lagi kteorg da bgun and bersiap2 mandi.. Yela.. 5 org tu beb.. kena gilir2 mandi. Da la masing2 mandi bukan main lama lagi.. Sementara yg sorg tu mandi.. orang lain dok gilir2 menggosok baju..

Dalam pukul 9.30, kiteorg breakfast dulu kat umah Farah. Farah's mum dah sediakan nasi lemak.. huhu.. mmg sedap.. Dalam pukul 10.30 pagi, kiteorg pun bertolak dari rumah Farah menuju ke 1Utama.. Cadangnya nak menonton movie.. Sepanjang dalam perjalanan.. macam2 cerita yg terlintas dalam kepala kiteorg.. terutamanya Naz si kaki wayang yg beriya2 nak menonton Jalang..(sebab citer lain sume dia da tengok..)

Last2.. Farah pun pilih a Cristmast Carol.. adil utk tontonan umum.. huhu..


Erm.. still ok utk tontonan.. cume tak mencapai kepuasan aku & x menepati jangkaan. Coz i thought tis movie suppose to be funny.. but it became scary... Adela funny skit.. tp xbyk.. still consider ok sbb pengajarannya ~ Jgn jd Hj Bakhil ~ jgn dok kejar harta dunia semata2 tanpa menghiraukan org sekeliling terutama family yg rapat dgn kita..

Lepas tgk muvee, kteorg pn berjalan2 la kat 1Utama tu.. Cadangnya nak cr hadiah for Fairos's Wed tp tade yg berkenan lak.. (Err.. patutke aku cr hadiah yg aku berkenan? or yg pengantin berkenan??) Quzwa lak mencari high heel.. Actually i was looking for the same thing also.. Yala.. i only wore my sport shoes & forgot to bring any sandal.. or high heel.. It will loooking weird rite if i wore bj kurung wth sport shoes?? Tp malangnya xjumpa yg berkenan pun.. sumenya not affordable to me..

Da penat berjalan2.. Farah pun ajak la g lunch (sdgkn time 2 da kol 4 ptg..) We all lunch kat Rasa Thai Subang Parade. Harga ok, mknn pn best.. dia serve nasi goreng tu byk gle smpai tak terabis aku mkn.. separuh je yg muat masuk dlm perut aku yg slim nih.. huhu.. Yg xdisangka, si cerewet psl mknn, Quzwa boleh abeskan satu pinggan nasi goreng yg sama amount ngan aku! Fuh.. hebat tol Quzwa skrg..


     Aku, Naz, Farah, Rady & Quz sdg menjamu selera

Tetiba lapar lak. Jom makan! Selamat Menjamu Selera!

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!