Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Saturday, January 23, 2010

Aku dan Incik 'Orang Sebelah'

Hari Khamis. 'Orang Sebelah' cuti normally memang hari khamis (mesti korang terpikir kan dia ni keje apa? hehe..). Ingatkan nak jumpa, tapi mengenangkan dah tengah bulan, (poket kering maksudnya..) jadi cam malas je nak jumpa.. tapi tetiba, nak jumpa gak.. so kami pun jumpalah..

Owh, bukan main jumpa-jumpa ikut suka hati. Dia datang amik aku kat umah. Tapi aku pulak lambat sampai, jenuh mamat sorang ni dok call sampai 7 kali.. (sori.. gi amik pixies dari Lin tadi..). Patutnya aku balik kol 4pm, so sampai lebih kurang kul 4.30 (kalau nak kira perjalanan dari opis ke parking lot + isi  minyak lg). Tapi hari tu lambat sket sebab lepak kat library dulu. Sori sangat-sangat.

Sampai sampai jer ada ke dia kutuk baju aku macam baju pasar malam? huh? itu baju kita gi date 1st time tau! Sampai hati tul (Kecik ati aku yang sedia kecik ni). Malas nak gaduh-gaduh ngan dia, aku pun tukarla baju. Pakai jeans, tshirt putih dengan grey cardigan. Tak lupa black plain shawl and grey high heels.


ada ke dia kata baju yang aku pakai tu buruk? baju tu banyak kenangan tau!


ni pix mase kiteorang kuar tu la..
Kiteorang tak gi mana pun. Makan kat food court Presint 16, pastu g Alamanda Karok. Hehe.. lama tak Karok. Tak banyak lagu pun nyanyi. Ada la 7 lagu jer. Sebab tak nak balik lewat-lewat sangat. Jumaat kan aku keje. Kiteorang melalak lagu Because of You - Kelly Clarkson, Dan Sebenarnya - Yuna, Aizat - Kau Aku, Nurul Ajai - Keliru, Air Supply - Unchained Melody, Bunkface - Situasi,  & Kris Dayanti - Cobalah untuk Setia.

Pas Karok, kiteorang pun jalan-jalan nak cari souveniour untuk anak-anak buah 'Orang Sebelah' yang 4 orang tu. Hehe.. ala.. beli jajan-jajan jer.. budak-budak kan.. Lepas tu Incik 'Orang Sebelah' pun anta aku balik..


P/S: Next week ni tatau leh kuar lagi tak. Gaji tak masuk lagi. Huhu...

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!