Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Wednesday, January 20, 2010

Entry Bahaya! Euww.. Lelaki Gila Seks!!

Aku ternampak apa yang sepatutnya aku tak patut nampak.. Euww, so disgusting!! Sampai sekarang aku terasa nak muntah.. bukan aku seorang jer.Malah hamper separuh bus memang ternampak secara tak disengajakan. Malah budak-budak lelaki pun ikut budak-budak pompuan menjerit..

Citernye ni we all on the way balik dari Gopeng. Baru je lepas stop kat R&R Rawang. So masing-masing segarla. Lagipun dah nak sampai Cyber dah. Ada yang sibuk makan, ada yg sibuk layan Hindustan. Aku pulak baru nak menikmati keindahan alam. Yela, baru je pas tengok movie Eagle Eye. Saja mau cuci cuci services mata jap.

Ternampak seseorang. Aku pasti lelaki dari tubuh badannya. Mula-mula aku ingat dia buang air kecil (huh, sopannya bahasa..). Aku baru je nak bagitau Nana, partner sebelah aku bodohnya mamat tu buang air tepi highway.. tetiba baru aku perasan. Dia bukan buang air, tapi melan***!

Terus aku toleh Nana!

“Nana..!!” Serentak tu semua budak yang dok seat belah kiri semua menjerit. Termasukla mamat-mamat yang dok belakang aku tuh.

Aku dah tak tau nak cakap apa. Tergamam aku. Gila betul. Si Sofia pulak sibuk tanya bangsa apa, muka dia macam mana. Ingat aku perasan ke? Aku terus tak toleh langsung!! Yela, time tu si Kecik tu sibuk melahap. Kalau dia dah melahap, apa pun memang tak sedar. Nana pulak dok bagitau rupa ada iras-iras Indian pastu siap tersengih-sengih masa ngah buat tu..

Euw… dah la! STOP!! ENUFF!!

P/S : Seb baik ternampak dari bus jer. Kalau depan mata macammana? Urghh.. tamau cerita la. Kepada semua orang, tak kira boyz or gurlz, take care kay!


No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!