Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Saturday, January 23, 2010

Lelaki-lelaki Sedap Mata Memandang.. sedap hati untuk jatuh cinta?? Part 1 (Japanese)

Okeh. Aku bosan. Tahap bosan dah level 9 per 10 kay! I'm alone now!! Housemate semua tak ada.. Chaca gi umah mak mertua (okeh.. bakal..), Zimi balik Klang, Lya balik umah auntie dier kat Shah Alam. Nana lak dari petang tadi kuar ngan Ipin. Tadi nana call kate nak balik dah. Tapi rasenyer dah 2 jam berlalu and dia tak sampai-sampai umah lagi.

Astro dah la takde.. (kena potong keh sebab ada orang lupa nak bayar..huhu..). Luckily aku ni 'bijak' orangnyer (dah Allah bagi otak tu untuk pikir la kan??). Aku cabut Astro tuh, aku pasang arial biasa. Huhu.. dapat gak siaran tv free jadilah. Yang penting rumah tak sesunyi semalam tanpa tv..

Eh, tajuk entri aku lain.. yang aku meleret - leret citer lain ni asal lak? Hehe.. okeh okeh. Kita gi review tajuk post aku nih.. Sila lihat pixies pixies di bawah. Pilihla yang mana satu yer? Tapi semua aku dah Chopp!! Haha.. entri aku kan.. so, hak milik aku la kan?? Kan?? Betul kan?? Kan?? Eish!! Berapa kali kan daaa..


Ini Jun Matsumoto..Sape yang tak kenal dia ni perlu kena sekeh dengan aku 100 kali. Ahli grup Arashi dan pelakon feymes. Antara drama die nih Gokusen 1, Hana Yori Dango, Bambino, Smile dsb. Dia ni comelllll sangat. Lagi-lagi bila ketawa. Rasa nak cubit-cubit jer pipi dia tuh...


Ni pulak Incik watak Serius yang sangat hensem. Tak ada orang yang muka serius sehensem dier.. huhu.. Bila senyum pun hensem giler. Buat orang cair jer.. Ni lah Nishikido Ryo.. Hah, dah tatau nak pilih la tu antara MatsuJun dengan Nishikido!! Haha.. tunggula yang lain-lain.. banyak lagi ni!!


Okeh. Darah dah meleleh dari hidung aku pabila aku tengok pixies Tamaki Hiroshi ni. OMG. He so perfect kan? Kan? Cakapla yerr.. Sampai aku dah tak tau nak kate ape dah.. Omo!!


Lelaki yang extra bubbly, lovely and cutely!! Toma Ikuta!! Owh.. so luff in him.. (and others too..). Okeh, jantung dah tahap-tahap macam nak tercabut nih. Leh letak lagi satu pixies kot...

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!