Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Wednesday, January 20, 2010

Merapu jer..

Hari ni baru hari Rabu.. Oh Jumaat.. tak sabar nak jumpa denganmu.. Kenapa? Sebab saya tunggu hari Sabtu. Nak tidur sepuas hati, berehat dengan aman. Ahad.. urghh!! tak boleh ke stop pada hari Ahad? No more Monday.. a very stressful Monday. Okay, stress dengan kerja pada hari Isnin. Hurm.. suddenly rindu dengan study life..

Eh, hensemnyer Key! (Okay iklan jap, aku ngah tengok Shinee performance kat KBS.. jap yer. Nak fokus kat Ring Ding Dong ni dulu..)

Okay. Dah abes. Sekarang sambung balik. Aku memang nak sambung belajar. Ingat nak buat part time jer. Kat UPM. Tapi kena cari keje yang flexible dulu. Keje sekarang bukan tak flexible tapi... aku tak larat bangun awal tiap-tiap pagi.

Tetiba dah tak flexible pulak. Orang lain suka hati masuk 7.10, 7.30, 8.00 malah 9.00 pagi. Tapi aku tetap kena masuk pukul 7. Lewat 10 minit pun macam-macam supervisor aku tanya. Apatah lagi 20 minit. Biasa kalau agak-agak nak lewat ke 20 minit jer.. or lebeh..(macam motor rosak, hujan or bangun lambat) sms supervisor siap-siap. Kalu tak membebel sampai ke next month.

Malas la nak citer pasal dia.. taknak bebankan kepala otak nih.. nak kemas dapur jap. Nanti housemate balik bebel lak... kay, chiao!!

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!