Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Wednesday, January 27, 2010

Penantian Yang Menyeksakan <",>

Lokasi : Jobo (Ruang Tamu)

Orang selalu kata penantian tu satu penyeksaan.. Betul, betul, betul. Aku pun setuju. Sebab aku sendiri ngah tunggu someone sekarang ni?

Apa? Tunggu orang datang meminang?
Tengah malam cam ni? Gile ker??
*Err.. tapi kalau ada yang nak meminang, silakanlah..(marah lak 'orang sebelah' sebab tetiba aku wat open registration..huhu..)

Tunggu mamak jual roti?
Err.. ada mamak jual roti ke tengah malam cam nih??

Tunggu apek tong gas?? Tong dapur gas dah abes??
Eh.. takla.. apek tong gas dah off rasenye memalam cani..

Hish! Macam-macam la korang nih.. Aku ngah tunggu rumates aku nih. Dah ngah malam tak balik-balik lagi. Tadi call kate lambat sket. Tapi ni dah lambat banyak nih.. Taula ada tender nak kena hantar esok. Tapi awak tu anak dara. Tak elok balik malam-malam sorang sorang. Hish! Bos dia pun satu.. My rumates tu buat intern jer. Bukan company bayar.. suka suki jer kerah tenaga anak orang..

Sambil-sambil menanti Nana, sambil-sambil tengok tv. TV9 je pun. Drama Bella. Yela. Astro kena potong. Ada orang tu lupa bayar bil hokey!! Nasib baik ada arial biasa ni. Dapat juga la siaran tv percuma tak berbayar.

Ish. Ngantuk lak. Aku da la bawa simut skali kat sofa ni. Mau jugak aku tido kat sofa ni seperti last week. Yela, last week tunggu Nana gak sampai aku tetido kat Sofa. Hurm.. Nana.. cepatla skit balik.. esok pagi kan keje lagi. Takkan tido opis kot minah nih??

P/S : Sentiasa menanti tetamu datang. Leh buat makan-makan. Tapi tade sape pun yang sudi. Huk huk..

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!