Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Monday, January 4, 2010

Sweetest Smile Contest


Contest! Contest!

Meh ramai ramai pakat join contest nih! Bukan susah pun.. senyum jer..
Sila klik sini untuk lihat syarat-syarat.

Antara syaratnya kena la upload pic yang tersenyum manis (nama pun sweetest smile contest..). Jenuh jugakla nak memilih pic yang tersenyum manis.. sebab kebanyakkannya tersenyum mesti dengan kawan kawan or family. Tersengih sorang sorang nanti orang kata tak betul pulak. hehe.. Kat bawah ni pic yang aku dah choose untuk join contest nih..






Aku memang suka singgah singgah blog orang ni. Singgah punya singgah terjumpa blog Delisya's Collection nih. Aku ni memang suka window shopping. Kalau setakat online ni jangan cakaplah. Jenuh aku da follow sume blog yang aku berkenan dengan merchandise dia.

Aku da jenguk da Delisya's Collection ni. Da view hampir sume da. Pastu tetiba aku berkenan lak dengan satu shawl ni. Hehe.. nak booking jap g. Sebelum tu kena review sket pasal blog nih.

Delisya's Collection ni sebuah blog yang agak menepati citarasa pengguna terutamanya pengguna muslimah masa kini. Memang up to date dengan trend semasa. Yang utama, barangan unik dan berbeza dengan barangan seller seller online yang lain.

Mungkin ada beberapa barangan yang sama dengan seller lain, tapi cara me'market'kan barangan tu penting bagi meng'expose'kan kelebihan barangan jualan di Delisya's Collection ni supaya dapat menarik pengguna. Tu yang ditunjukkan oleh tuan rumah. Mungkin ada strategi yang lain kot, cuma aku je tak tahu. hehe..

So, sekali lagi aku nak ajak korang sume jangan lupe mengunjungi blog ini!!


2 comments:

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!