Kipas-susah-mati

Google+ Followers

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Thursday, January 28, 2010

Tired... Zzzzz <'o'>

Hari ni amik cuti tetiba. Tade mc pon. Cume rase tak berapa sihat. Asyik sakit dada jer. So balik banting, g hospital banting. Nak mintak buat checkup ganti 10 februari depan. Tak larat la.. asyik sakit jer. Da sms dengan supervisor pagi-pagi tapi tak ada respond. Hurm.. macam marah jer. Biarlah..

G hospital buat x-ray. amik blood test. Tapi doc kata tade apa-apa. Maybe just gastrik. Or extra/less calcium. Hurm..pelik. Kenapa saya masih sakit doc? Kenapa tade sorang pun doc yang boleh bagitau kenapa tulang rusuk saya abnormal?? Weird.. sangat.

Diagnosis setiap doc selalu bercanggah. Mula-mula dulu ada yang kata aku ada asma. Then, doc lain kata tade pulak. Ada kata kahak aku banyak sangat, aku batuk biasa jer. Tulang bertambah la. Macam-macamlah. Okeh. Semua doc yang berbeza. Pelikkan??

Hurm.. penat sangat ari ni. Nak makan ubat pastu tido. Keh, nytez all..

P/S : tak larat dah.. bubbye..

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!