Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Friday, January 1, 2010

Trend : Shawl

Saje je buat entri ni. Dah tak tau nak buat entri apa. Tengok pix-pix kat folder tadi. Uish.. banyaknye pix aku bergaya dengan shawl! Tu yang terfikir nak buat entri ni . Hehe.. sekarang pun memang tengah hot trend shawl ni. Kalau yang sell secara online tu bukan main ramai lagi? Tak caya? Check la sendiri! Aku sendiri follow ramai gak seller-seller online nih! (Follow je la.. beli nya tak pernah lagi.. hehe..)

Back to entri trend : shawl ni, meh jenguk pix-pix aku dengan pelbagai rupa shawl!


Ni pix time raya. Hehe.. Shawl ni my sis yang hadiahkan.
Corak zip zap colour hitam putih. Kebetulan sesuai dengan
kebaya tunic putih yang beli last minute.
(dalam pix ni tak nampak kebaya tu.. hehe..)


Ni pun time raya jugak. Aku pakai shawl plain colour dark brown.
Adik aku yang sibuk enterframe tu pulak pakai shawl plain
colour blue sky.


Yang ni pun time raya gak kot. Tak berapa ingat la.
Shawl ni shawl adik aku yang aku rembat. hehe..
Shawl bunga-bunga colour purple.


Pix ni time balik dari interview kalau tak silap.
Shawl plain colour hitam. Senang suai padan dengan
apa-apa colour baju.


Pix ni time team building kat PD. Nasib baik bawa shawl
bunga-bunga pink lite choco ni. Senang diurus. Tak payah
nak gosok-gosok.
(Huh, muka macam askar tak dibayar gaji!!)


Ni pulak shawl beads two tone black and maroon. Time ni
nak ke majlis kahwin my ex-classmate. Tunggu 'orang sebelah'
yang baru bangun tido. huhu..


Ni pix time tunggu 'orang sebelah' datang amik. Sempat amik
pix lagi. hehe. Ni shawl three tone colour black, white and grey.
Baru je lagi beli, kat Alamanda.


And last but not least, shawl corak motif batik pink while my
friend kat sebelah tu wear shawl two tone colour dark purple
and lite purple.

Ada banyak lagi shawl-shawl dalam simpanan. Tapi mungkin post pix tu lain kali je la! Yang paling latest malam tadi baru beli kat downtown!! Shawl guni jalur-jalur. Tak sabar nak merasmikan shawl baru!!

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!