Kipas-susah-mati

Google+ Followers

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Friday, February 12, 2010

Menghitung waktu...

Sejam, Wejam, Gejam, Patjam, Mejam, Namjam...
Yeay!! Enam jam lagi nak balik!!

Kenapa enam jam lagi?
Yela.. aku ni masuk kul 7 am, balik kul 4 am pm..
Sekarang lebih kurang kul 10 am.. 10 am ke 4 pm cuma enam jam je lagi kan??

Tak sabar nak balik kampung
eventhough kampung dekat jer.. lebih kurang sejam perjalanan dari Cyber..
Tapi tak sure lagi nak balik petang ni or pagi esok..
Sekarang pun tengah ting tong ni.. pale otak aku ngan spin cam spin washing machine  spinning gasing tuh..
Tak cukup tido malam tadi..
Tido kul 3 am (waktu tempatan) dan bangun lak jam 9 am (waktu Melbourne)
Jadi sila teka, berapa jam aku tido?
Sila silakan silakanlah...

P/S : Mau ada yang tido dalam washroom lagi camnih.. (huhu sopannyer bahasa..)

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!