Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Thursday, February 18, 2010

Paintball !! VS Bom busuk??


Jom! Saturday ni nak gi maen paintball kat Tanamera Paintball Park, Sg. Buloh..

Sape mau ikot? Sila angkat kaki… Huh.. kaki siapa yang berbau nih??
Maaflah ye.. kuota dah penuh.. kalau nak join gak kite gi lenkali eh?

Sebenarnya tak pernah pon maen painball paintball. sebab tu teruja lebih sket..
Eleh.. korang tak yah nak berlagak dengan aku..
Mentang-mentangla aku baru 1st time nak maen.. nak tunjuk terrer lak..
Taula aku ni 1st timer.. entah cane la nak pegang paintball marker tuh..

Eleh.. aku pun boleh nak berlagak gak..
Haa.. korang pernah maen bom busuk tak?
Pernah? Pernah?
Tak kan..
Aku pernah.. (Huhu.. dengan muka penuh berlagak + poyo nak mampuss!!)


Apa bom busuk tu?
Ala.. bom la.. yang bau busuk.. ape daa.. itu pun tak tau ker?
Sini meh berkumpul reramai..
Ini rahasia.. nanti dorang ingat aku ni ajar pengganas buat bom pulak..

Ala.. bom busuk ni simple jer..
Bahan-bahan yang korang perlu ada cuma plastic transparent, air lebihan soya kisar yang dibiarkan semalaman dan gelang getah..
Haa.. tak banyak bahan pun.. nak carik pun takla susah..

Cara-cara nak buatnye pulak..
Mula-mula.. cedok lebih kurang secawan air lebihan soya, kemudian masukkan di dalam plastic..
Kemudian ikat menggunakan getah ketat-ketat..
Haa. Kan dah siap! Senang kan?? Simple jer..

Nak buat apa bom ni?
Ape lagi.. serang lawan korang la!!
Main baling-baling ke sasaran gitu!

Mase mula-mula kenal bom busuk ni pun kat kampus dulu time join Kem Perpaduan.
Kalau kena memang habis busuk la seminggu!!
Siap mandi bunga lagi tuh nak hilangkan bau..
Memang busuk sebusuk-busuknyer..

Tapi kan kalu korang nak lagi busuk + mudah, korang guna je telur busuk..
Kelasss gitu bau busuk dier tuh!

Haha.. tapela.. aku puas dah terkena mende-mende tuh..
Kali ni nak rasa pulak penangan Paintball!
Jadi berkaler-kaler macam rainbow tak aku nanti..
Ke menangis goleng-goleng sebab sakit kena tembak..hehe..
Tunggu…

P/S : Harap-harap team kiteorang akan menang nanti walaupun semua tak pernah main paintball nih.. huhu..

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!