Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Wednesday, April 28, 2010

Ladang Helang ~ tempat BUDAK LELAKI LEMBU berpoya poya ! ~

Korang dah baca entri cubaan bunuh diri tu? Kalau belum baca sila klik sini. Kena baca sebab entri ni ada sangkut paut dengan entri Ladang Helang nih.

Apa sangkut paut dia? Hehe.. kat Ladang Helang tu la aku buat terjunan maut ~ cubaan bunuh diri tu. Apa Ladang Helang ni? Sebenarnya Ladang Helang atau nama sebenarnya Eagle Ranch ni adalah sebuah RESORT yang bertemakan ala-ala COWBOY ~ WILD WILD WEST gitu!

Resort ni terletak kat Port Dickson dan tersangatla banyak aktiviti menarik, tertarik dan kau memang da bomb kat resort ni! Antaranya terjunan maut tu (sorila aku tak ingat apa nama dia), tunggang kuda, archery, cycling, camping, go-kart, paintball, jungle tracking, obstacle dan sebagainya la. Sangat sesuai kalau ada sesapa nak buat team building or aktiviti lasak kat sini. Nak tau lebih lanjut korang klik je la sini.

 Aku tau tempat ni pun sebab buat teambuilding GRAND FINALE REUNION DINNER kat sini. Kalau tak memang tak tau. Hehe, aku ada task nak kena settlekan ni. Korang check it out pixa pixa ni je kay? Nanti kalau free aku update balik ~













1 comment:

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!