Kipas-susah-mati

Google+ Followers

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Wednesday, May 19, 2010

Gara-gara seekor lipas habis satu rumah disembur RIDSECT


L.I.P.A.S ~ cukup tak suka perkataan ni apatah lagi terjumpa tuan punya nama.
Tapi tengok OGGY & THE COCKROACHES tu okey pulak. Siap tergelak tahap gaban.


Sebab Oggy tu kartun je kot. Kalau real sure aku tak tengok.

Malam semalam terserempak la dengan seekor lipas ni.
Aku punyalah geli sampai berlari-lari kearah En. Ridsect.
Terus aku sembur ke arah si lipas.
Bukan lipas tu sahaja, satu rumah aku buat semburan besar-besaran.
Sampai habis satu botol ridsect tu.
Haish.. petang ni kena beli baru la jawabnya.

Teringat pulak kes kat opis ari tu.
En. Zach (bukan nama sebenar) siap berdiri atas kerusi sebab takut lipas.
Haha. Tapi terang-terang memang dia bagitau dia takut lipas.
Kelakar jugak. Muka handsome, badan sasa tapi takut lipas.
Hehe. Tak apela. Aku paham perasaan takot/geli ngan lipas ni.
Hehe..

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!