Kipas-susah-mati

Google+ Followers

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Tuesday, May 11, 2010

Korang kena baca nih!! Sangat menyayat hati Y_Y

Entah macam mana, godek punya godek..
Silent reader kat macam-macam blog..
Aku terbaca cartoon ni.. klik gambar untuk lebih jelas yer..




Mula-mula aku ingat just a ordinary comic..
tapi bila aku scroll gambar kat bawah...


Ini kisah benar rupenyer!!
Arghh!! Giler tersentuh hati dramaQueen ni!!
Dan lastly gambar ni..
Memang sangat menyentuh hati ~
Dahla tengah raining kat luar ni ~
Dalam hati aku pun turut hujan sekali sebab baca entry ni..
Mata pun dah bergenang-genang mula nak bertasik berkolam..
Cover-cover..
Nanti bos perasan ingat lain pulak...
Godek gambar-gambar dari ; entry Kasih Seorang Ibu by Encik Aminnuddin Yahya..

P/S : Semoga anak ini akan menghargai kasih ibunya..Selamat Hari Ibu.. pengorbanan yang amat mulia buat insan tersayang... Uwaaa... makin rintik pulak hujan ni...

AMARAN !!: Kepada semua ibu bapa, lindungila anak anda bukan mendera atau membuangnya. Kalau tak tau jaga, tak nak bela.. kenapa nak bersusah payah sembilan bulan kandung kemudian dibuang atau didera??

2 comments:

  1. thts god creation ! sgt perfect

    ReplyDelete
  2. Hm..mmg sgt2 sedih.
    camtu la kasihnye sorg pmpuan yg digelar ibu kpd anaknya.
    masa skolah dlu cikgu ada ckp, sorg ibu tu boleh lari lebih pantas utk sambut anaknya nak jatuh bangunan drpd dikejar anjing.
    still, sweet story..

    ReplyDelete

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!