Kipas-susah-mati

Google+ Followers

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Wednesday, August 10, 2011

Selamat Berpuasa!! Ahlan Wa Sahlan Ramadhan Al-Mubarak!!




Salam Ramadhan semua..

Tak terlambat rasanya dQ nak ucapkan selamat berpuasa walaupun hari ni sudah hari ke-10 kita berpuasa. Ada 2 weeks ++ je lagi untuk menjelang Syawal. Sempena bulan baik ni, marilah kita sama-sama kumpul pahala.. Mana yang wajib tu kita dahulukanlah.. Mana yang sunnah tu buatlah mana yang terdaya.. Lebih banyak is better kan?

Bulan mulia ni memang dugaannya banyak.. sebab Allah nak uji hamba-Nya tetap dan kuatkah iman kita.. Banyakkan bersabar.. beristihfar.. Moga-moga kita memperloh keberkatan dari-Nya.. InsyaAllah..

Sebelum puasa hari tu.. dQ teringin sangat nak makan tako.. ala.. takkan tak tau tako tu ape? Makanan Jepun yang bulat-bulat tu.. Sesiapa yang tengok citer Jepun or biasa makan makanan Jepun mesti tau.
No idea tako tu ape? Ok ok.. tgk gambar nih..
Inilah Tako feveret dQ tu!!

Yang ni beli kat Jusco Bukit Tinggi.. Teringin gila.. siap bawa balik 2 bungkus lagi.. pergh.. pelahap kan??
Ehh.. yang bungkus tu untuk adik2 dQ ye.. diorang kirim.. kekeke..

Anyway.. jangan tinggal puasa ye!! Take care!!



No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!