Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Tuesday, February 11, 2014

Kerja dari rumah Part Time secara Online

Assalammualaikum & Hi,

Memandangkan sekarang ni harga barang naik, kos sara hidup pun makin meningkat, jadi cikpuan nak share sikit satu part time job secara online yang bukan je boleh anda lakukan di rumah, malah di tempat-tempat lain juga. Asalkan ada internet connectionlah ye.Hehe.

Ipoll (masa cikpuan join dulu Surveyhead)

- Senang je nak join Ipoll ni, register dah boleh join. Dapat bonus $5 after sign up. Kiranya Ipoll ni kena jawab survey. Satu survey boleh dapat dalam $0.30 ke $3.  Kiranya dalam RM1 ke RM10 lebihkurang. Ikut surveylah. Pastu ikut korang lah nak cash out (min $15) atau tukar ke bentuk lain seperti voucher dan hadiah. Yang paling best sekarang Ipoll pun ada app untuk Apple dan Android. Lebih senangla nak jawab survey sekarang. Tapi cikpuan nak terangkan jugala yang tak semua survey kita akan dapat. Kadang- kadang dalam sebulan tu banyak survey, kadang- kadang tak ada. Tapi jangan risau, kalau korang rajin update profiles, in sha Allah, selalulah Ipoll akan hantar survey. Cikpuan pun Alhamdulillah, dah 2 kali cash out. Taklah banyak mana, tapi ada jugala rezeki kan. Lagi- lagi sebelum kahwin dulu. Oh ya, bolehla check Ipoll di sini ye!


Ada juga few kerja part time lain secara online macam Ipoll ni tapi cikpuan tak cash out lagi, so tunggu cikpuan cash out nanti cikpuan share okies!!

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!