Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Friday, November 20, 2009

beLATEd BuFFday t0 M33..

10hb November.. bermulalah satu sejarah..

Pada tarikh tersebutlah seorang puteri telah dilahirkan.. (bukan puteri kayangan or anak-anak raja tuh.. tapi puteri sulung kepada En. Saroni & Pn. Siti Zainon..).. That Royal Highness was ME.. (tetiba teringat lagu ME by Super Junior M lak..)

Dan pada tarikh ni.. pada tahun ni.. setelah 24 tahun berlalu..(wah.. aku dah tua!!) daripada seorg bayi yg comel.. melalui fasa pembesaran sebagai kanak-kanak yang nakal&degil... remaja yang asyik memberontak.. kepada sekarang ni.. fasa ke arah kewanitaan.. (haha.. kewanitaan la sangat aku nih!! Jalan pun macam gengster.. )

Dan pada hari yang bertuah tu ramai la kawan-kawan aku yang terlupa my buffday tu.. huhu.. sedey tau!! Even adik aku tu pun lupa!! huhu.. nasib baikla 'orang sebelah' aku tak lupa.. kalau tak, memang aku sepak-sepak jugak sampai ke Melaka.. (Jangan tanya kenapa mesti Melaka !! )

Tapi kesedihan aku tu terubat la gak bila ada member-member GREAT aku ni celebrate my belated buffday & becoming birthday boy ~ Wewez.. sambut kat McD Alamnda jerk.. kek pun kek 1 slices jerk.. huhu.. kire ok la tu.. at least dorang ingat..




aku and wewez ngah niup lilin tuh..
http://emo.huhiho.com Si Kecik Mo ni pantang tengok benda manis memang habis la dia melantak!!
Hehe.. anyway sape-sape yang wish buffday to me eventhough a lil bit late still considering ok la.. dari yang tak hingat lagsung tu... (Huh!! I tak nak wish jugak buffday kat sape-sape yang lupa buffday I!!)

And tak lupa juga.. to my beloved mum.. THANK YOU SOOO MUCH WITH LOOOVE... sebab melahirkan aku pada tarikh bertuah tu..

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!