Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Thursday, January 14, 2010

Entahla

Beberapa hari ni sibuk memikirkan entri ape nak buat bagi fulfill request Abadi tuh. Ada idea tapi kena hati-hati la. Takut terguris mana-mana pihak pulak. So, buat masa sekarang belom nak buat lagila. Tunggula dalam next month kot??

Hari ni hari yang paling teruk dalam minggu ni. Totally suck. Rasa macam nak skip je hari ni daripada wujud dalam hidup aku ni. Kerja tak siap lagi. Supervisor asyik bising bising je. Why u not finish? She thought aku cheat masa kerja. Entahla.. malas nak cakap. Banyak sangat miscommunication aku dengan dia. Sampai aku dah tak tau nak cakap macam mana dah dengan dia.

Balik tadi stress sangat. Rasa macam nak hantar je surat resign terus. Dah tak larat dah nak dengar bebelan dia. Tak kisah kalau dia nak tegur tapi semua benda dia nak salahkan aku. Kenapa buat macam tu. Kenapa buat macam ni. Hurm.. sabar jela Maziah..

Isnin ni nak pergi interview pulak tu. Camne nak cakap dengan dia nih? Kalau dia tak bagi macammana? Patut ke aku pergi jugak??

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!