Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Wednesday, January 6, 2010

Request!!

Aku sebenarnya nak siap-siap nak g training ni.. tapi tangan ni gatal pulak nak post entri. Hehe.. pendek jer. Cuma nak bagitau En. Abadi (Mr. Machoman tu..) ada buat request kat aku..

Haha.. request apa?
Nak meminang budak admire @ stalker dia tu?
Ish.. dak aiihhh..
En. Abadi ni suh aku ingat balik citer-citer zaman F6 ( bukan Flower 4 BOF tu tapi Form 6..) dulu, pastu post kat sini..

Aku sebenarnya bukan ingat sangat pun. Paling ingat pun cerita pasal kes dia tu je la. Kalau nak baca cerita aku bolehla.. nanti aku karang.. sure berjela-jela. Huhu..

Okeyla.. aku nak siap siap ni. Nak gi training Mind Mapping. Best tau belajar Mind Mapping ni. Esok-esok kalau free aku citer.

K. Chiao!!

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!