Kipas-susah-mati

Die to know?? Kindly click by yourself. Thanks.

Sunday, January 3, 2010

Tiba-tiba Emo>>

Tak tahu kenapa.. tiba-tiba je emo pagi pagi buta ni. Mata dah la tak mengantuk. Call 'orang sebelah' pulak tetiba je mata ni tak henti-henti mengalirkan air mata. Tak tahu kenapa.

Sampai naik risau 'orang sebelah'. Pastu mula lah suruh aku berjanji bukan-bukan. Janji jangan nangis lagilah, janji jangan emo lagilah, janji jangan buat dia risau lagilah..

Masalahnya aku tak leh nak janji semua tu! Cuba korang semua cakap, macammana nak janji supaya tak nak nangis lagi? Aku ni dah la ciwek (suka menangis) , sensitip..memang konfom la tak leh nak janji. Emo tu pun same. Kalau dah ciwek, sensitip, konfomla aku ni emo. Masalahnya emo ni tak leh nak paksa-paksa. Dah tetiba Encik Emo tu nak datang, takkan aku nak halau pulak. Encik Emo ni pulak suka jemput Cik Leleh dengan Pak Sob Sob sekali, dia tak jemput pulak Encik HaHa ke, Puan Smiley ke... Macammana aku nak janji kalau macam tu?

Kadang-kadang rasa orang sebelah ni banyak sangat makan kerepek kot. Tu yang asyik request yang bukan-bukan tuh.

 http://emo.huhiho.com
Si Kecik Mo ni pun meleleh ni apasal? Emo jugak ke pagi pagi buta ni? Dahla tu Kecik Mo, meh kita tido.. esok nak bangun awal..kemas bilik.. Bukan sepahkan bilik tau! Kita mengemas!

Gud nite all. Sleep Tite, Dream Well...

http://emo.huhiho.com
Aikk?? Dah tido dah Si Kecik Mo nih?? Tadi bukan main Emo lagi.. sekarang dah terbongkang! Ish ish ish..

No comments:

Post a Comment

Sweet? Sour? Bitter? Spill in here. Thank you!